Homestay Tambun Tulang Arau Perlis

Kepakaran kami adalah menyediakan penginapan terbaik melalui penginapan homestay kepada anda yang inginkan penginapan yang selesa & menyenangkan.Pakej kami tawarkan bermula dari rumah teres 2 bilik (RM120) rumah teres 3 bilik (RM150) rumah teres 5 bilik (RM250) untuk keselesaan anda. Tempahlahlah sekarang! whatsapp / call : 0174696110 Che Eina

Friday, January 30, 2015

Rombongan bas dari PERDA

Salam semua,

First of all (cewah! speaking plak yer) saya nak ucapkan terima kasih kepada Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA) kerana sudi menginap di Homestay Tambun Tulang Arau Perlis pada 29 Januari 2015 (Khamis) yang lalu. 

Tujuan rombongan adalah mengadakan lawatan ke UniMAP Pauh, Arau Perlis. Sebanyak 12 orang (lelaki) yang menginap di Homestay Tambun Tulang Arau Perlis (Homestay 5 bilik = homestay 2 bilik + homestay 3 bilik). 6 orang perempuan menginap di Homestay Mahsuri (homestay 3 bilik) di taman perumahan yang sama.

Jadi, bagi anda yang ingin mengadakan lawatan bas, pihak kami ada sediakan homestay berdekatan. Parking tidak menjadi suatu masalah kepada kami dan pihak anda. Makanan pun mudah dicari.


Homestay Tambun Tulang Arau Perlis (rumah 2 bilik)

Homestay Tambun Tulang Arau Perlis (rumah 3 bilik)

Hubungilah sekarang untuk tempahan homestay!:
Pn. Zairina   - 0174696110

Check In 2.00 petang, Check Out 12.00 tgh hari

[Kami alu-alukan rombongan bas ke Homestay Tambun Tulang Arau Perlis. Selain homestay kami iaitu Homestay Tambun Tulang Arau Perlis, terdapat 2 buah homestay pemilik lain iaitu Homestay Adnin (homestay rumah teres 2 bilik) dan Homestay Mahsuri (homestay rumah teres 3 bilik)  berdekatan untuk keselesaan anda sekiranya anda adalah rombongan bas tersebut. Tq

0 comments:

Post a Comment

© Homestay Tambun Tulang Arau Perlis, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena