Homestay Tambun Tulang Arau Perlis

Kepakaran kami adalah menyediakan penginapan terbaik melalui penginapan homestay kepada anda yang inginkan penginapan yang selesa & menyenangkan.Pakej kami tawarkan bermula dari rumah teres 2 bilik (RM120) rumah teres 3 bilik (RM150) rumah teres 5 bilik (RM250) untuk keselesaan anda. Tempahlahlah sekarang! whatsapp / call : 0174696110 Che Eina

Tuesday, May 20, 2014

Mempelam cokanan homestay membuahkan hasil..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana memberi rezeki kepada saya melimpah ruah. Terbaru, mempelam cokanan di Homestay Tambun Tulang membuahkan hasil. Lima (5) biji buah mempelam masak bewarna kuning keemasan telah gugur ke tanah. Untuk pengetahuan semua, saya tidak peram buah tersebut tetapi hanya membiarkan buah tersebut terus masak dari pokok untuk menikmati kepuasan tahap maksimum kelazatan buah yang masak terus dari pokok.

 Ya Allah, manis dan lazat hanya tuhan sahaja yang tahu. Selain itu, buah ini turut berbau harum.  Saya sempat merasa 2 biji, En. Wan sempat merasa 1 biji dan selebihnya diberikan kepada jiran yang mengidam coz mengandung. Alhamdullilah Ya Allah.


Saya turut memberikan buah tersebut kepada pelawat homestay sekiranya buah tersebut masak kuning keemasan. Sekiranya masih muda, buah tersebut masam apabila dimakan. 
Mempelam cokanan homestay yang kuning keemasan
Pokok mempelam cokanan dan pokok ros
Buah mempelam cokanan yang masih muda tidak sesuai untuk dimakan kerana masam


Homestay rumah 2 bilik

Homestay rumah 3 bilik
Hubungilah sekarang untuk tempahan homestay!:
Pn. Zairina   - 0174696110

Check In 2.00 petang, Check Out 12.00 tgh hari

0 comments:

Post a Comment

© Homestay Tambun Tulang Arau Perlis, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena